Ahad, 14 Oktober 2012

SUSU IBU LEBIH PEKAT & MENGENYANGKAN


Saya seronok baca entri mommy Lyna Noh tentang susu ibu yg pekat & mengenyangkan masa blogwalking empayar shaklee. Terbaca previous entri ni. Sgt teruja, sebab saya dh mengalaminya! Memg antara sebab saya consume produk ni sebab nk memekatkan susu. Bukan saja pekat, tapi berkhasiat! Qisya tidur lena dan tidak lagi bangun malam menyusu terlalu kerap! Jom baca!

Susu Ibu Berubah Warna & Lebih Pekat
By mommy lyna
Pagi tadi saya menerima SMS text dari Nurul yang baru mencuba set E. Katanya dia terkejut susunya menjadi kekuningan dan nampak pekat sikit. Alhamdulilah, nampaknya Noorul tak hadapi masalah untuk adapt dengan set ini. Saya agak tubuh badan Nurul dalam keadaan yang sihat dan sejahtera, jadi tak banyak yang kena ‘repair’. Berbanding beberapa ibu yang memerlukan masa untuk nampak kesan, mungkin kerana gaya hidup yang sentiasa dalam keadaan penat dan stress, menyebabkan ‘banyak kerja’ sebelum susu boost up, walaupun kekerapan mengepam tu tak berubah.
Lihatlah perbezaan susu perahan Nurul dengan teman sepejabatnya.
Susu perahan Nurul di sebelah kanan. Nampak enak berkrim disukai ramai, kan?
Yang ini pula perbezaan susu Nurul sebelum dan selepas mengambil set E.





Kiri, sebelum – putih. Kanan, selepas, kuning berkrim.
Inilah susu ibu yang kaya dengan nutrisi. Pekat, dan menggiurkan.





Insya-Allah, kepada sesiapa yang mencuba dan mengikut aturan, serba terus tekun berdoa dan bertawakal, masanya akan tiba juga untuk menjadi seperti Nurul. Tak semua orang akan react pada masa yang pantas, bergantung kepada keadaan tubuh badan kita. Ada orang yang badannya banyak sel rosak, hormon tak stabil akibat penat dan stress, mungkin memerlukan sedikit masa. Tetap, istiqamahlah, rujuk kepada orang yang mengedarkan kepada anda, sebab apa jadi begitu begini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...