Isnin, 4 Mac 2013

TESTIMONI BASIC H - PENCUCI SERBAGUNA SEMULAJADI

Update blog malam-malam masa cik qisya tidur nyenyak. hihiihi ;)

ok, malam ni nak kongsi testimoni basic H pencuci serbaguna ni. sebenarnya ada bermacam kegunaan dan seperti yang dipekatakan 1001 kegunaan basic H ni. hihi, macam 1001 malam pulak. basic H ni selamat dan semulajadi. jom semak kelebihan basic H ni lagi. 


Sesuai untuk membersihkan seribu macam jenis kotoran di rumah
  • Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
  • Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah
  • Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
  • Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan
ni pulak testimoni pengguna shaklee yang buat eksperimen ke atas cereknya yang dah berkerak. sebelum ni ibunya pernah tegur teruk sgt cerek ni..bila ibunya tgk perubahan selepas cuci dgn basic h ni, terus mak dia kata hebat betul barangan shaklee ni kan? buakn sahaja vitaminnya yang bagus dan berkesan, barangan pembersihan pun bagus!

gambar di bawah pulak hasil cucian ke atas kereta yang terkena getah pokok. hanya dengan 1 lap sahaja terus bersih berkilat! saya pun telah mencuba ke atas kereta saya yang mudah kotor tu..hanya lap sekali dgn kain lembap rendaman basic h, pastu lap kering, wow! kilatnya lg bersinar dari cucian di carwash tu. 



BASIC H ni adalah barangan wajib yang perlu ada setiap rumah tau. tak rugi pun beli..murah dan boleh tahan hingga setahun! guna beberapa titik sahaja setiap kali. tentulah jimat kn? nak dapatkan basic h?  contact saja saya. anda tentu terkejut dengan kehebatannya!

nazirah abdullah
shaklee independant distributor
azrinaz86@yahoo.com
013-353 2798

2 ulasan:

  1. Cerek tu mcm berbeza je sis..tgk tutup da nmpk lain..hurm..

    BalasPadam
  2. yang sama sis. ;)
    mungkin nampak lain kerana ambil gambar sisi berbeza. jika lihat dengan betul, bukan hilang berkilat macam baru, tapi dapat buang kerak2 karat tu. nampak lebih bersih dan senonoh. hihi.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...