Sabtu, 22 Jun 2013

ESP - TESTIMONI MUDAH HAMIL!

Seronoknya saya pagi ini bila ada yang menceritakan berita gembiranya dan berkongsi dengan semua. Oh, aura positif pun mendatang! ;)

Suami isteri mana mana yang tidak happy bila setelah puas berusaha dan Alhamdulillah usaha itu adalah tidak sia-sia? Berita apakah yang paling menggembirakan mereka?

Setiap pasangan inginkannya. Setelah berumah tangga dan menyulam cinta, sudah tentu mahukan zuriat sebagai penyambung keturunan dan penyeri rumahtangga. Ya, ZURIAT. Saya sendiri tidak cukup dengan seorang sahaja penyeri hidup, kalau boleh, saya mahu ramai anak supaya rumah ceria dan bak kata orang, anak itu pembawa rezeki. Benar bagai apa yg dikata. Saya sudah merasai kedua-duanya walaupun seorang lagi masih di dalam perut.

Lagi berita yang menarik dan menggembirakan, sahabat saya ini hanya mengamalkan ESP dan berjaya hamil! Ya, sememangnya ESP untuk kesuburan wanita. Bukan itu sahaja, ESP membantu menjaga kesihatan di tahap optimum. Yela, jika tidak sihat, masakan mudah untuk menghasilkan zuriat.

Jika anda mempunyai bajet, anda boleh mencuba SET KESUBURAN kami yang terbukti mampu membantu mendapatkan zuriat, dengan izin dan rezeki dari-Nya. Mencuba dan ikhtiar tidak salah kan?


Mari saya kongsikan apa yang diperkatakan oleh sahabat ini. 



Selain itu, banyak lagi khasiat ESP yang membuat anda patut memiliknya sebagai suplemen wajib. Selain bagus untuk kesihatan, ia juga sedap!

KHASIAT ESP YANG MENARIK
  1. Mencegah sel kanser. Genistein dalam kacang soya telah terbukti mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi menjadikan sel-sel DNA bertukar kepada sel-sel kanser.
  2. Menjaga organ peranakan, rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  3. Awet Muda. Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.
  4. Meningkatkan imunisasi. 
  5. Ia rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. 
  6. Memberi tenaga berpanjangan, sihat dan cergas.
  7. Milk booster. Membantu melancarkan penghasilan SUSU IBU dengan cepat. Menghasilkan susu ibu yang lebih pekat & berkrim. 
  8. Kulit cantik  berseri, halus, gebu & anjal. 
  9. Memudarkan parut jerawat.
  10. Memulihkan luka dengan cepat.
  11. Menganjalkan payudara.
  12. Memberikan rasa kenyang pada untuk jangka masa yang panjang. Bagus untuk mereka yang berdiet.
  13. Perkembangan fetus yang sihat bagi ibu mengandung.
  14. Membantu mengurangkan masalah kulit & ekzema.
  15. Mengawal diabetes. Ia mempunyai bacaan indeks glisemik yang rendah. (G.I)
  16. Mengelakkan kelahiran bayi pra-matang & pre-eclampsia.
  17. Khasiat ESP boleh disalurkan kepada bayi di dalam kandungan serta bayi yang menyusu badan kerana ia megalir ke susu yang dihasilkan.

Terpukau dengan kebaikan ESP ini? Hubungi saya untuk pembelian dan konsultasi yang sepatutnya. Berhati-hati apabila membeli produk, pembelian dengan pengedar yang bertanggungjawab adalah pilihan anda!

Berminat dengan pengambilan esp dan peluang untuk hamil? Hubungi saya, untuk sebarang order dan konsultasi. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...