Jumaat, 19 Julai 2013

TESTIMONI GLA - MENCANTIKKAN KULIT, MENGURUSKAN BADAN & MENGETATKAN RAHIM

Ini testimoni terbaru daripada pengguna GLA. Selain fungsinya yang menstabilkan hormon, membantu ikhtiar mendapatkan zuriat, mengatur kembali haid yang tidak tetap, mengurangkan senggugut, GLA juga dapat mengetatkan rahim yang longgar. Almaklumlah, dah beranak pinak ni, semua dah mula longgar-longgar. Pengambilan GLA ni dapat membantu memikat semula hati suami tercinta. hihihi.

Selain daripada itu, sememangnya mereka yang mahukan set kecantikan, biasanya akan mengambil GLA untuk menghaluskan kulit. Tapi, cantik bukan sekadar pada kulit kan? GLA memberikan bonus mengurangkan berat badan dan selera makan untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal.

Untuk pengetahuan, cara pengambilan GLA ini adalah unik. Tidak boleh makan sebarangan terutama bagi mereka yang sudah berkahwin dan merancang keluarga.  Oleh itu, amatlah penting bagi mereka yang mahu mendapatkan vitamin2 ini memilih pengedar yang memberi konsultasi pengambilan yang sesuai. 

Bulan JULY 2013 ini merupakan promosi GLA! Untuk mendapatkan harga yang berbaloi2, hubungi saya segera kerana promosi terhad bulan ini! Selain itu, kebiasaannya, bila promosi sesebuah produk tu berakhir, produk tersebut automatik SOLD OUT. Oleh itu, anda perlu mendapatkannya sementara promosi masih berlangsung. Jika anda beli 6 unit, anda akan dapat 1 free! Banyak sangat? Boleh beri pada keluarga dan rakan terdekat, untuk simpanan sendiri pun boleh. 

Berminat dengan pengambilan GLA? Hubungi saya, untuk sebarang order dan konsultasi. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...