Khamis, 29 Ogos 2013

HARGA PRODUK SHAKLEE MAHAL?

Pada mulanya, saya pun berfikiran begitu. yela, tgk harga sebotol ada yg ratus2. mak aih..takkan tiap bulan aku kena byr mcm tu...bajet beb!

Tapi, tahu tak sebotol tu rata-rata mengandungi 120 biji sebotol yang membawa maksud dapat bertahan hingga 4 bulan? Jika anda seorang yang biasa dengan pengambilan pelbagai suplemen di pasaran, anda sendiri boleh membuat perbandingan yang telus.

B COMPLEX (RM52.00)

Contohnya B complex, harga retail RM52. Jika dihitung, RM52 / 4 bulan (120 biji) = RM 13 sebulan!

VITAMIN C CHEWABLE (RM36.00)

Bagaimana pula dengan vitamin c yang menjadi kegilaan ramai tu? Vitamin c chewable berharga RM36 dan mengandungi 90 biji sebotol. Kanak-kanak hanya memerlukan sebiji sehari pengambilan. Sebulan hanya memberi kos sebanyak RM12 Sahaja! Sekiranya dibandingkan dengan vitamin c yang banyak terdapat di pasaraya & farmasi, ada yang berharga RM30 untuk sebulan sahaja. MAHALKAH SHAKLEE?

ZINK KOMPLEKS (RM33.00)

Pernah pelanggan saya yang mahukan set kesuburan memberitahu bahawa sebelum ini beliau mengambilan suplemen zink yang disyorkan oleh doctor setelah membuat pemeriksaan kesuburan. Harga sebotol zink tersebut adalah RM150 untuk 60 biji dan memerlukan pengambilan 2 biji sehari. Ia membawa maksud bajet sebulan beliau adalah RM150 untuk suplemen zink sahaja.

Tahukah anda zink kompleks Shaklee cuma berharga RM33 untuk 120 biji sebotol? Jika inginkan set kesuburan lelaki yang terdiri daripada zink dan vitamin E, kos kedua-duanya adalah RM178.00 untuk 2 jenis suplemen yang mampu bertahan sehingga 4 bulan! Bukan sahaja anda dapat 2 jenis suplemen untuk harga yang hampir sama, malah bajet anda jimat sehingga 4 bulan!

MAHALKAN PRODUK SHAKLEE?

Oh.. itu belum lagi jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee. Selain mendapat harga yang istimewa, pelbagai lagi kelebihan yang anda akan nikmati!

Renung-renungkan.. dan bijaklah dalam membuat keputusan. Salam Syawal! ;)

Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Anda mungkin juga meminati:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...