Ahad, 20 April 2014

ALFALFA PENGGALAK SUSU


Baru sahaja berborak dengan rakan sekerja. Beliau baru sahaja bermula penyusuan ibu untuk anak kelima. sebelum ini hanya sewaktu berpantang berkesempatan menyusukan. Bila masuk kerja, terus stop penyusuan susu ibu.


Kali ini beliau tekad untuk menyusukan sehingga 2 tahun. Susu badan sepenuhnya. Tiba-tiba susunya berkurang dan merunsingkan beliau. Saya tidak pula menyarankan kepada beliau sebarang suplemen. Namun, kerana beliau tahu saya merupakan pengedar sah shaklee, beliau meminta untuk mencuba alfalfa sebagai penggalak susu. 

Alhamdulillah, setelah beberapa hari beliau kata susunya bertambah. Siap bengkak2 kerana penuh. Terpaksa  membuat belian tambahan botol susu lagi kerana sudah habis digunakan untuk simpanan stok. Gembira rasa hati dapat membantu mereka yang memerlukan. ;)



Tiada paksaan untuk mencuba sebarang produk shaklee. Shaklee sendiri telah gah berdiri dengan namanya. Saya hanya membantu sekadar termampu. Ternyata alfalfa mampu membantu ibu menyusu. 


Yang penting, rules penyusuan harus dipatuhi.

1) kerapkan penyusuan/pam
2) minum air dengan byk
3) doa & tawakal 

Lebih hebat lagi, pelbagai kelebihan bila menjadi ahli. Tak perlu modal besar, tak perlu perbaharui keahlian. Tiada caj-caj tersembunyi. Hanya perlu RM65 sekali seumur hidup.

Oh, rakan saya tadi baru sahaja menambah koleksi shaklee dengan ostematrix sempena promosi bulan April ini. ;)


Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...