Ahad, 11 November 2012

OMEGA GUARD


OmegaGuard™ (MAL 070031133XC)


MINYAK IKAN PALING TULEN & TERBAIK DI DUNIA

Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan air laut sejuk seperti sardine, mackerel dan herring yang terdapat di perairan Jepun. Ia tidak diperbuat daripada hati minyak ikan. Namun, OmegaGuard adalah 3 kali lebih tumpat daripada hati minyak ikan. Omega Guard Shaklee adalah produk omega daripada ekstrak minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum 7 jenis asid lemak  Omega 3 semulajadi.

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikanSatu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omegatermasuk DHA dan EPA.

MEMBANTU MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT JANTUNG

Pengambilan asid-lemak omega-3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Satu hidangan (3 kapsul)  OmegaGuard™ dapat membekalkan 990 mg asid lemak omega-3. Kajian menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

PENYULINGAN ULTRA TULEN DAN TEKNOLOGI TERKINI

OmegaGuard™ dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi dan dalam masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti arsenic, merkuri, PCB (bahan kimia industry yang sangat toksik) dan plumbum di mana kebanyakan pengusaha kilang ikan menggunakan teknik penyulingan tekanan tinggi dan terdedah kepada pencemaran toksik dan kimia.

FUNGSI OMEGA GUARD SHAKLEE

§  Asid lemak
Omega 3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.

§  Mencegah pe nyakit salur darah dan strok
Melincirkan saluran darah dan melancarkan peredaran darah. Ia juga berkesan mengekalkan tekanan darah normal dan menggurangkan ketegangan leher atau sakit kepala.

§  Menentang kanser
Kajian telah menunjukkan bahawa omega 3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat, dan kolon. Ia juga meransang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.

§  Memelihara sendi (arthritis)
Paras asid lemak omega 3 adalah larut dalam tisu rawan. Ia dapat mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

§  Meningkatkan keupayaan ingatan


CARA PENGAMBILAN

Untuk memelihara kesihatan – 2 kali sehari, 2 – 4 kapsul (sebelum dan sesudah makan)
Utuk sakit tulang, kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi – 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...