Selasa, 12 Mac 2013

SET PENYUSUAN SHAKLEE TIDAK BERKESAN?

saya sering juga tertanya pada awalnya, benarkah set penyusuan shaklee ini benar-benar berkesan? 

Apakah jika saya atau pengguna di luar sana berhenti mengambil set ini, susu akan merudum? 

pada mulanya agak sukar untuk percaya. kerana kita telah dijelaskan bahawa vitamin dan suplemen hanyalah untuk penambah tenaga dan kesihatan yang baik. ianya bukanlah faktor utama penggalak kemeriahan susu. pengambilan suplemen membantu ibu sihat bertenaga dan ceria, sekaligus gembira semasa proses penyusuan dan mengepam stok.

namun, pabila beberapa pengguna yang memberi feedback begini : 


Bukan itu sahaja, ada juga pelanggan yang bereksperimen dgn melihat penyusuan tanpa pengambilan esp dan dgn pengambilan esp. Hasilnya susu kelihatan merudum.


Mungkin kita akan terfikir ia hanyalah psikologi dan mind set bila tiada suplemen susu akan berkurang. Namun berdasarkan fakta, anda boleh menilainya sendiri. 

Tapi perlu diingat dan seringkali diulang, penyusuan yang berjaya adalah dengan mengaplikasikan teknik dan rules yang betul. Usaha dan amalkan, in shaa allah dipermudahkan. Dan jangan pula harapkan susu yang melimpah ruah sebaik sahaja mengambil suplemen. Ia perlukan masa untuk serasi dengan badan dan jadual penyusuan anda.



jom kita lihat set penyusuan yang lengkap untuk para ibu. bukan sahaja susu bertambah, kesihatan pun semakin baik. mudah bangun pagi dan tiada lg sakit-sakit badan.



untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...