Rabu, 15 Mei 2013

MILK BOOSTER - SET PENYUSUAN BAJET, CERGAS & SIHAT UNTUK TULANG!

Ini antara set penyusuan yang boleh ibu-ibu pertimbangkan jika mahukan yg lebih bajet rendah. ada para ibu yg hanya mahukan ESP dan alfalfa, tapi pada pengalaman dan cadangan saya, sangat penting untuk mengambil bersama Ostematrix untuk kesihatan tulang ibu dan anak. 

ostematrix bukan sahaja untuk tulang, malah gigi, gusi, kurangkan sembelit, mudah bangun pagi dan alternatif kalsium terbaik untuk ibu-ibu yang susah nak telan susu. tahukah ibu-ibu sekalian yang gigi kita mudah rapuh selepas melahirkan? kebiasaanya kita akan lihat mak-mak kita yang terlebih dahulu memakai gigi palsu berbanding bapa kan? saya sendiri rasakan ngilu pada gigi selepas kelahiran qisya yang lalu. hampir setahun saya tidak boleh minum ais kerana ngilu. kerana itu pentingnya kalsium untuk tulang, gigi dan gusi. mahukah ibu-ibu sekalian  kehilangan gigi dan pakai gigi palsu di awal kelahiran pertama lagi? amalkanlah pengambilan susu dan sebarang makanan yang kaya kalsium supaya tidak kelihatan tua sebelum usia.

selain itu, ostematrix penting untuk masalah lenguh-lenguh dan sakit-sakit badan dan belakang yang dialami oleh ibu-ibu yang menyusu badan. bayangkan terpaksa meriba dan memeluk anak dua jam sekali. waktu malam menyusu sehingga keras pinggang. ostematrix dapat membantu mengurangkan masalah lenguh-lenguh ini. kesannya pun cepat dapat dilihat. Bila ibu sihat, anak pun ceria! ;)

ENTRI BERKAITAN >


Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...