Rabu, 19 Jun 2013

MEALSHAKE - PROMOSI YANG LAZAT BULAN INI!

Memandangkan bulan ini promosi MEALSHAKE dan sedang hebat berlangsung, ramai yang bertanyakan saya tentangnya. Oh, pastilah saya seronok dengan promosi ini, yela, cik cicha memang peminat setia mealshake ni. kalau saya nak sediakan susu untuk dia tu, sibuk suruh tambah mealshake. sorry cik cicha, sehari sekali sahaja tau. ;p

Ramai ibu yang bertanya MEALSHAKE untuk menaikkan selera makan anak mereka. ada yang picky eater, yang tak mahu makan nasi, dan juga ibu yg risaukan anak yang kurus kering.

Sebelum saya mencadangkan Mealshake sbgai suplemen, adalah disarankan para ibu untuk mencuba terlebih dahulu pelbagai jenis makanan yang dapat menarik minat anak anda. selain itu cuba untuk lebih kreatif dalam penyediaan makanan tersebut. ala, macam dalam iklan tu. ;p

MEALSHAKE adalah sebagai makanan tambahan nutrisi, BUKAN pengganti makanan sihat ye. Namun, pengambilan mealshake ini bukan hanya untuk meningkatkan selera, tapi menguatkan imunisasi yang mana baik untuk anak yg sering demam, dan baik untuk masalah anak yang sembelit.

Oh, ada lagi, jom baca manfaat MEALSHAKE ini. ;)

KHASIAT MEALSHAKE
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Nutrisi yang lengkap untuk tumbesaran kanak-kanak
- Sumber terbaik PROTEIN & SERAT
- Kandungan serat yang tinggi membantu melawaskan sembelit
- Memberikan tenaga secara konsisten
- Membantu melawan jangkitan (Tingkatkan sistem pertahanan badan)
- Perbaiki tekstur kulit & luka cepat sembuh



Jom dapatkan MEALSHAKE sekarang! harga berbaloi-baloi! Bulan ini sahaja tau! PM saya sekarang atau whatapps saja di 013-353 2798.

Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...