Rabu, 3 Julai 2013

TESTIMONI SET MIGHTY 3 GEM UNTUK CERGAS BERPUASA!

Set Berpuasa iaitu set Mighty 3 Gem sememangnya memberi tenaga bukan sahaja untuk menahan lapar dan dahaga tanpa rasa letih dan dehidrasi, tapi, sekiranya diambil pada waktu berbuka pula, badan akan rasa cergas dan kuat untuk meneruskan hari dengan ibadah terawih pula.

Nutrisi lengkap di dalam set ini yang terdiri daripada ESP, Mealshake dan Performance Drink mempunyai pelbagai fungsi jika diambil bersama iaitu sebagai bonus jika diamalkan.

contohnya ESP, selain memberi tenaga, kulit pun lebih bersih, sihat dan glowing. ESP juga membantu mengawal gula dalam darah iaitu sangat baik untuk pesakit diabetes. Untuk mereka yang bermasalah gastrik pula, ESP dapat membantu mengurangan keradangan ini.

MEALSHAKE pula bukan sahaja sedap, malah ia dapat membantu mereka yang bermasalah sembelit serta meningkatkan imunisasi badan dari serangan virus dan penyakit.

PERFORMANCE DRINK pula, nama pun performance, tentunya untuk kecergasan dan tenaga berpanjangan.

Pengalaman atau disebut testimoni daripada pengguna yang sgt berpuas dengan 'performance' set ini rasanya sangat membantu kan?

Oh, JANGAN LUPA YE, MAKANAN BERKHASIAT DAN YANG SUNAT JANGAN DITINGGALKAN SEMPENA rAMADHAN INI. 


SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN DAN SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH YANG BERLIPAT GANDA PAHALANYA! ;)

Berminat dengan pengambilan SET CERGAS BERPUASA ini? Hubungi saya, untuk sebarang order dan konsultasi. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...