Khamis, 17 April 2014

OSTEMATRIX - KALSIUM WAJIB UNTUK TULANG KITA!

Sempena promosi Ostematrix oleh Shaklee untuk bulan April ini, suka saya kongsikan kelebihan dan kebaikan vitamin wajib saya ini. 

Ya, wajib setiap malam sebelum tidur! Kami suami isteri mengamalkan pengambilan ostematrix setiap malam untuk merasai kesannya keesokan hari.

Kenapa malam? apa kesan esoknya itu?

Jeng, jeng, jeng..! 
Sila jangan fikir bukan2. hihi. ianya bukan vitamin keintiman ye..

Ostematrix adalah vitamin yang lengkap untuk tulang anda. Kandungan kalsium yang lengkap untuk menghalang masalah osteoporosis di hari tua. 

Kalsium = tulang.

untuk kesihatan tulang sahaja ke?

borrringggg... ;p

bukan, pelbagai kebaikan lain yang mampu membantu kesihatan dari dalam. Pengambilan ostematrix juga boleh membantu masalah sembelit yang mana ia melembutkan najis.

OSTEMATRIX (Kalsium, Magnesium & Vitamin D)

Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah.

Magnesium pula penting untuk metabolisma kalsium.  Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya.

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.

oSTEMATRIX INI KECINTAAN KAMI SEKELUARGA. sAYA BERIKAN OSTEMATRIX KEPADA IBU SAYA YANG LENGUH2 SEJAK DULU LAGI. aLHAMDULILLAH MEMG MERASA KEBERKESANANNYA. mAK TIDAK LAGI MENGELUH LENGUH DAN BOLEH BERIDIR LAMA BERBANDING DULU.

JOM REBUT PELUANG KALI INI, BELI 6 PERCUMA 1! RUGI TAK BELI..SEKELUARGA PUAS HATI. ;)


LAGI KEBAIKAN OSTEMATRIX :




Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...