Ahad, 15 Jun 2014

JERAWAT? JOM BERTUKAR KEPADA SET ENFUSELLE YANG SELAMAT DAN BERKESAN!

Set Enfuselle pula sesuai untuk mereka yang :

  • mempunyai masalah kulit berminyak
  • terlalu kering dan sensitif.
  • Sesuai juga untuk range kulit dari kering hingga berminyak.
  • Sesuai untuk mereka yang bermasalah jerawat.
  • Merupakan set kulit yang mengurangkan masalah kulit.
  • Sesuai juga untuk masalah jerawat, bekas jerawat yang teruk sama ada jenis kulit kering atau beminyak.

Set Enfuselle mempunyai 2 kategori iaitu :

Kategori 1: Normal to dry skin – saranan untuk kulit kering.
  1. Hydrating Cleansing Lotion
  2. Hydrating Toner
  3. Hydrating Moisturizer
  4. Eye Treatment
Kategori 2: Normal to oily skin – saranan untuk kulit berminyak.

  1. Purifying Cleansing Gel
  2. Purifying Toner
  3. Balancing Moisturizer
Pengalaman saya, disebabkan kulit saya jenis berminyak, tapi jerawat sudah tiada, saya kombinasikan nutriwhite dan enfuselle. Saya ambil Nutriwhite foam cleanser kerana untuk masalah kulit saya yang mudah terbakar, dan nutriwhite mampu kembalikan wajah yang cerah. Rasa best sangat pembersih wajah ni, kulit rasa bersih dan tidak tegang seperti kebanyakan pembersih wajah di pasaran.

Saya ambil Enfuselle moisturizer untuk kulit saya yang mudah berkilat. Saya suka sangat moisturiser ni kerana teksturnya yang ringan, mudah disapu pada wajah, dan kulit bertahan dari minyak yang teruk. sejak saya pakai 2 jenis ni, jerawat memang payah nak singgah. Suka sangat sebab feel dia tak sama langusung dengan pelbagai penjagaan wajah di pasaran yang pernah saya cuba.

Antara sebab lain saya setia dengan produk penjagaan wajah shaklee ini adalah kerana ia semulajadi tanpa paraben dan SLS yang memudaratkan. 

cubalah, pasti puas hati. Saya pernah dapatkan review mengatakan ia setanding produk penjagaan wajah ternama dari Jepun tu. hihi. Tapi lebih jimat dan selamat. ;)



Klik sini di bawah untuk cara mendaftar sebagai ahli dan kelebihan yang akan anda dapat :

>>>>>>>>>>>  SENARAI HARGA SHAKLEE  <<<<<<<<<<<<<<<

Untuk sebarang pertanyaan jemput hubungi :

nazirah abdullah
013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...