Rabu, 12 Disember 2012

ATASI MASALAH KEJANG, SAKIT PINGGANG & BADAN UNTUK IBU MENYUSU

Kali ni saya nak berkongsi pengalaman saya mengamalkan OSTEMATRIX. Seperti yg pernah saya cerita dalan entri di sini, dulu saya memang mempunyai masalah sakit pinggang dan belakang yang teruk. setiap pagi saya mengeluh dan merungut pada encik suami masalah saya tu.

saya rasakan sakit pinggang kerana kebas berbaring tegak menyusukan cik Qisya. bangun2 pagi je 'kruk krak' bunyi tulang temulang ni. belum lagi biia salah gerak akan rasa sakit yg amat sgt, atau biasa orang sebut sakit urat. sakitnya Allah sahaja yang tahu.

selepas siap2 denga lemah dan slownya, saya terpaksa memandu kereta selama hampir 1 jam untuk ke tempat kerja. di tambah pulak kerja say tu hanya mengadap komputer sahaja, jadinya masih tidak dapat mententeramkan sakit2 saya tu. saya tak pernah rasa lega yg lama, kadang2 sakit hingga 3 ke 4 hari rasa.

sehinggalah saya terjumpa ostematrix dan dapat review yang dapat mengurangkan sakit badan. saya baru menggunakan beberapa hari, tapi kesannya sudah terasa. suami saya pun amalkan juga, beliau pun komen yang beliau kini mudah bangun pagi. macam tak percaya akhirnya sakit2 yg saya amali dulu hilang mcm tu saja!

hohoho..ostematrix memang feveret saya setakat ini. saya pun dah syorkan pada ibu bapa dan kawan2 saya yang mengalami masalah mcm saya. untuk lebih bukti, jom kita baca testimoni pengguna yang lain.












Sebarang konsultasi dan pertanyaan boleh hubungi saya di :

nazirah abdullah
hp/whatsapp : 013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...