Khamis, 7 Mac 2013

BASIC H BUAT KERETAKU BERKILAT!

Entri kali ni saya nak kongsikan testimoni saya sendiri setelah menggunakan BASIC H untuk membasuh kereta. sebelum ni pernah cuci kereta ni dekat carwash..tetapi sangat mengecewakan. kenapa? ada lagi kesan2 serangga yang melekat pada kereta, kesan pasir/lumpur n pakai sehari esoknya sudah berhabuk dan kotor. 

basuh sendiri pun sudah..kesannya, penat ya mat.kehkeh. sama jugak dgn carwash, pakai sehari esok sudah kotor kembali. sudahnya malas dah nk basuh hampir sebulan..huhu.

akhirnya walaupun saya dah masuk botol ke-2 BASIC H ni, barulah terbuka hati nk cuci kereta. sebelum ni tak tahu mcm mana nk guna.hihi. setelah melihat testimoni sahabat shaklee yg lain, yang mana beliau berjaya mencuci kereta beliau yg terkena getah pokok menggunakan basic H, saya pun mencubanya. kesannya? wuuuhuuu!! sangat amazing! dah la cuci senang gile, pastu lap je terus berkilat. kesan2 degil tu pun mudah hilang. xpayah la sental teruk2. encik husband pulang je dr opis pun terkejut. "oklah, berkilat dari sebelum ni." hihi, ada ke nada terkejut? ni nada tak nak mengaku kehebatan isterinya..eeh..kehebatan basic H. kikiki.

tak percaya? meh saya tempek gambarnya. gambar sebelum  lupa nak ambil. yang ni hasil setelah hari ke-6 cucian dengan larutan Basic H. setelah kena hujan sehari, pulang ke perak sehari, pulang pada tengah malam. pastu trus bawak pergi kerja setiap hari dari changlun <--> alor setar.


Gambar yang kt bawah ni pulak pandangan dari sisi belakang. selalunya tempat paling mudah kotor adalah bahagian bonet kereta ni kan. kereta saya ni selalu macam tu, terutama time lepas kena hujan..sampai berdebu tebal. lepas pakai basic H ni, debu pun lambat nak bertempek. sampai 7 hari baru nampak debu2 cinta ni.hihi.





amacam? mengancam tak keretaku? hihi. cubalah Basic H ni, bukan sahaja untuk cuci kereta tapi pelbagai fungsi pembersihan boleh diguna. bukan sahaja bersih, tetapi selamat, semulajadi dan berkesan! 


untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com




**Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

2 ulasan:

  1. husband saya penah guna air basic H yang saya dh buat rendam sayur untuk tambah pada tangki wiper dia (bahasa kete ni xtau guna)..tapi, walaupun air basic h tu dh jd reuse tapi hasilnya cermin lebih berkilat dan bersih

    http://sihatmacamyaya.blogspot.com

    BalasPadam
  2. wow,kilatnya kete >_<..nice info

    http://myvitasakurahouse.blogspot.com/

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...