Sabtu, 16 Mac 2013

SOY PROTIEN - KEBAIKAN YANG TIADA TANDINGAN!


Lagi tentang ESP. aSYIK2 esp.. Kenapa ya? kerana ia merupakan soy protin paling baik. memandangkan Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan soya, sudah tentu penambahbaikan telah diuji berkali2. selain ujian klinikal yang luas tentang tentang kebaikan soya telah dibuat, soy protin dari Shaklee telah melalui pemprosesan yang selamat dan melindungi kebaikan soya itu sendiri berbanding soya yang banyak terdapat di pasaran.

Soy Protein Shaklee merupakan soy protin non-GMO yang dproses dengan suhu yang rendah untuk memelihara isoflavones yang baik. Apa itu isoflavones? noN GMO? akan saya kongsikan di entri akan datang ye. sebelum tu jom kita semak kebaikan ESP ni yang menjadi kegilaan ramai!



 MANFAAT BEST ESP :

1) Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

2) Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

3) Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

4) Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

5) Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

6) Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki – genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

7) Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

8) "Milk Booster" Untuk Ibu Menyusu – Susu ibu lebih cepat dihasilkan dan semakin banyak. Susu menjadi lemak berkrim, sangat digemari oleh bayi anda dan mudah kenyang serta kurang meragam.

9) Membantu Menghilangkan "Stretch Mark" Sewaktu Mengandung – ESP Shaklee bertindak memperbaharui sel-sel kulit dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang.

10) Mengurangkan Alahan Ibu Hamil (Morning Sickness)

11) Membantu Menurunkan Berat Badan. ESP memberikan tenaga segera dan membuat anda rasa kenyang dan kekal bertenaga.
  
12) Meningkatkan Kesuburan - ia kaya dengan isoflavones yang fungsinya bersamaan hormon wanita.

Dan banyak lagi kebaikan yang kita dapat dengan ESP ni. Sebab itulah ia merupakan soy protin paling baik dan digemari ramai! 

Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)


nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...