Rabu, 24 April 2013

VITAMIN C - PILIHLAH YANG DIPERCAYAI

Kenal tak vitamin c sustained released? this is hot selling product. siap ada ramai yg consume tapi tak tahu pun vitamin c yang diambil tu adalah shaklee. yang sering kita lihat jualan vitamin c disebut vitamin organik atau vitamin USA. ala, yang dibotolkan semula tu. sebotol 30 biji dalam rm45. tahu tak vitamin c shaklee tu dijual 180 biji dgn hanya rm90? sebiji jatuh rm50 sen shj. kenapa mahu beli yang tidak tahu asal-usul produk tersebut? bilakah tarikh luputnya? apakah kandungannya? benarkah organik? tidakkan rasa takut sekiranya produk tersebut memberi kesan buruk? jika mendapat kesan buruk, kemana anda mahu laporkan? siapa yang anda mahu salahkan?

kita sebagai pengguna seharusnya berhati-hati dan bijak dalam membuat pilihan. ini semua penting kerana jika sesuatu berlaku, mudah untuk anda meminta penjelasan. lambakan produk di pasaran kadang-kadang tidak mampu dikawal. kerana itulah wujudnya KKM dan ujian keselamatan produk. sentiasalah waspada dan cek produk2 yang telah disenaraihitamkan. antara perkara penting yg harus diambil kira dalam pemilihan produk terutama makanan/suplemen adalah :

1) asal usul produk
2) jenama/syarikat
3) kandungan
4) tarikh luput
5) kelulusah KKM
6) halal

Contoh vitamin c organik 500mg. 


vitamin c organik 500mg & 1000mg. tahukah anda vitamin adalah sangat sensitif pada suhu sekitar? ia harus disimpan di tempat yg bersih dan tidak bercampur2 dgn yang lain?


ini pula vitamin c sustained release 500mg shaklee. anda sendiri boleh menilainya. credit to sihat-lestari.blogspot.com


oelh itu, bertindak bijak dalam pemilihan anda. walaupun vitamin c sustained release shaklee masih belum didengar kehadirannya yang dijangka tiba april ini, berhubunglah dengan pengedar sah shaklee anda. jangan pisang berbuah 2 kali. 

Untuk sebarang order dan konsultasi, boleh hubungi saya personally. konsultasi percuma hanya untuk pembelian eksklusif dari saya ;)

nazirah abdullah
013-353 2798
azrinaz86@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...