Selasa, 29 April 2014

KESAN BURUK ESP SHAKLEE KEPADA PENGGUNA


Ramai yang sudah tahu akan kajian terbaru tentang keburukan soya kepada tubuh badan. Ada juga yang kaitkan dengan masalah ketika hamil, berpantang dan bersalin. ESp yang dikatakan dapat membanyakkan susu badan, ada yang hingga overclaim mengatakan hingga memancut-mancut keluar. DAHSYAT KAN?

Berdasarkan pengalaman dan testimoni pengguna ESP Shaklee, banyak kesan buruk yang telah membuatkan mereka ini setia dengan Shaklee. Tambahan pula, ESP merupakan produk Shaklee yang paling HOT di pasaran.

Antara Kesan Buruk ESP :
  • tak cukup botol/storage untuk simpan susu. Terpaksa beli botol baru sebab Susu makin banyak, 
  • terpaksa beli deep freezer berasingan untuk simpan stok susu. Peti ais sedia ada dah tak muat kerana susu yang banyak.
  •  Susu makin pekat, anak cepat kenyang, sudah kurang bangun malam, bangun pagi bengkak susu.
  • Kurang dah kerja di pejabat sebab cepat siap. semua sebab ESP bagi tenaga tambahan.
  • Alat solek terpaksa buang kerana dah expired, lama dah tak pakai sebab kulit makin bersih dan geboo lepas minum ESP.
  • Suami makin gatal, Asyik nak berkepit aje sejak minum ESP.
  • Habis duit asyik bershopping beli baju baru sebab baju lama sudah longgar sejak minum ESP.
Macam mana? Berani ke nak ambil ESP ni? 

ESP merupakan sumber protein yang berkualiti dan selamat. Kenapa saya katakan begitu?

Anda tahu tak bahawa protein amat penting untuk tubuh badan kita? 

25 % daripada tubuh badan manusia dibina daripada PROTEIN.
Contohnya kuku, kulit dan otot-otot sebenarnya berasal daripada protein. struktur dalam tubuh badan manusia dibina daripada susunan berikut:

SEL  > TISU  >  ORGAN  >  SISTEM

Struktur badan kita terdiri daripada SEL. Kemudian, sel-sel ini akan membentuk tisu-tisu di mana tisu-tisu akan membentuk organ dan akhir sekali, organ-organ ini akan membentuk sistem.  
Badan kita memerlukan PROTEIN untuk membina sel-sel tersebut. Sel-sel yang sihat akan dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat dan cergas. Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Alfalfa juga mengandungi protein TETAPI dalam kuantiti yang sedikit berbanding ESP. 

MAKANAN HARIAN YANG TINGGI PROTEIN

Makanan yang kita hadam setiap hari terdapat kandungan protein yang baik di dalamnya. Contoh makanan yang tinggi protein seperti ikan, daging, ayam, telur, kekacang dan lain-lain. Tapi sedarkah anda bahawa protein mudah hilang/terhapus apabila diproses melalui suhu yang tinggi seperti menggoreng, merebus, memanggang dan lain-lain?

Sebab itulah pengambilan ESP disarankan untuk diminum dengan suhu sederhana ataupun sejuk sahaja supaya proteinnya terpelihara. Susu soya yang terdapat dipasaran telahpun diproses dengan suhu yang tinggi yang menghapuskan khasiatnya. PENGAMBILAN esp disarankan untuk memlihara keperluan protein oleh tubuh dalam pembentukan sel.

Ramai yang percaya dan merasai keberkesanannya. Sebanyak mana keburukan yang digemburkan, semakin ramai yang merasai kebaikannya. 

SET BERPANTANG & PENYUSUAN

SET KULIT CANTIK

SET PENYUSUAN

TESTIMONI SET KURUS



Jom sertai LEGASI kami dengan mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah untuk dapatkan diskaun sehingga 20%, mentoring bisnes yang mantap sehingga anda berjaya.

Klik sini di bawah untuk cara mendaftar sebagai ahli dan kelebihan yang akan anda dapat :


>>>>>>>>>>>  SENARAI HARGA SHAKLEE  <<<<<<<<<<<<<<<

Untuk sebarang pertanyaan jemput hubungi :

nazirah abdullah
013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...