Isnin, 5 Mei 2014

KEBURUKAN MEALSHAKE YANG BAHAYA UNTUK ANAK ANDA

MAAF.

Saya ingin berterus-terang disini bahawa mealshake Shaklee sememangnya tidak sihat untuk anak-anak anda. Ia bagus untuk orang dewasa dan seisi keluarga sebagai makanan pelengkap nutrisi tubuh, tetapi tidak bayi anda. Mealshake adalah suplemen dalam bentuk serbuk untuk dibancuh bersama minuman. Ianya berperisa vanilla, bauan yang wangi dan tekstur yang lebih halus berbanding ESP.

Namun begitu, mealshake ini tidak baik dan tidak digalakkan untuk diberi pada kanak-kanak dengan syarat :
  1. Diberikan kepada kanak-kanak 1 tahun ke atas. Tidak disarankan sama sekali diberi pada bayi bawah 1 tahun. Bayi terlalu kecil untuk memproses makanan tertentu.
  2. Bukan diberi sebagai pengganti susu badan mahupun susu formula. Bermakna, memberi sukatan seperti sukatan susu harian. Mealshake yg ingin diberi kepada kanak2 mempunyai sukatan tertentu, bahkan dewasa pun hanya memerlukan 1 – 2 sudu besar sahaja segelas. Untuk kanak-kanak, hanya sukatan kecil diperlukan, dan dicampur di dalam minuman kegemaran anak-anak mahupun susu.

MEALSHAKE SESUAI UNTUK :
  • Lelaki & wanita dewasa.
  • Ibu hamil yang mengalami alahan.
  • Mereka yang perlukan tenaga segera.
  • Kanak-kanak 1 tahun ke atas.
  • Mereka yang mengalami masalah sukar menelan vitamin dalam bentul pil dan kapsul.

KEBAIKAN MEALSHAKE
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.
Bulan May ini sempena promosi MEALSHAKE BELI 6 PERCUMA 1, jom dapatkan untuk seisi keluarga! Nutrisi sihat untuk keluarga kita.  


Jom sertai LEGASI kami dengan mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah untuk dapatkan diskaun sehingga 20%, mentoring bisnes yang mantap sehingga anda berjaya.


LAIN-LAIN TENTANG MEALSHAKE :

Klik sini di bawah untuk cara mendaftar sebagai ahli dan kelebihan yang akan anda dapat :


>>>>>>>>>>>  SENARAI HARGA SHAKLEE  <<<<<<<<<<<<<<<

Untuk sebarang pertanyaan jemput hubungi :

nazirah abdullah
013-353 2798
nazirah.abdullah@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...